Η Έμμα Στόουν. Όχι δεν βρέθηκε υποψήφια για όσκαρ, ήταν η παρουσιάστρια της εκδήλωσης των υποψηφιοτήτων μαζί με τον Σεθ ΜακΦάρλαν, και σε αντίθεση με τον παρτενέρ της που προσπαθούσε υπερβολικά να είναι αστείος, αυτή είχε την απαραίτητη τσαχπινιά (sic) και σοβαρότητα που απαιτούσε ο ρόλος της.
To Beasts of the Southern Wild έκανε την τεράστια έκπληξη και βρέθηκε υποψήφιο για όσκαρ ταινίας, σκηνοθεσίας, διασκευασμένου σεναρίου, και Ά γυναικείου ρόλου.
Η κατηγορία του πρώτου γυναικείου ρόλου είναι με διαφορά η πιο ενδιαφέρουσα και αμφίρροπη κατηγορία της φετινής απονομής. Εκεί βρίσκουμε την νεότερη υποψήφια για όσκαρ όλων των εποχών, την εννιάχρονη (εφτά όταν γυρίστηκε το Beasts of the Southern Wild) Κουβενζάνε Ουάλις, την γηραιότερη υποψήφια όλων των εποχών, την 85χρονη Εμανουέλ Ριβά, την Νάομι Γουότς, την Τζέσικα (δεν την χορταίνεις) Τσέστεϊν και την Τζένιφερ Λόρενς. Χαμός.
Το Αμούρ, αν και δεν είναι η πιο αγαπημένη μου από της ταινίες του Χάνεκε, κατάφερε κάτι πολύ δύσκολο για μη Αγγλόφωνη ταινία. Είναι υποψήφιο για πέντε σημαντικότατα όσκαρ (ταινίας, ξενόγλωσσης ταινίας, Α' γυναικείου ρόλου, σεναρίου και σκηνοθεσίας) με τον ίδιο τον Χάνεκε να έχει την (μικρή είναι η αλήθεια) πιθανότητα να βρεθεί πάνω στην σκηνή τέσσερις φορές.
Το Searching for Sugar Man υποψήφιο για καλύτερο ντοκιμαντέρ. Νούμερο 5 στη λίστα μου με τις καλύτερες ταινίες του 2012.
Μπεν Άφλεκ, Κάθριν Μπίγκελοου και Τομ Χούπερ, τα τρία (μέχρι πρότινος) φαβορί για να κερδίσουν το όσκαρ σκηνοθεσίας, έμειναν έξω από τις υποψηφιότητες. Σοκ και δέος.
Ο Γιόακιν Φίνιξ μπορεί έδειξε ανοιχτά την αδιαφορία του για τα όσκαρ, αυτό ωστόσο δεν εμπόδισε την ακαδημία να τον προτείνει στην κατηγορία του πρώτου ανδρικού ρόλου για το The Master.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiT5DfI3xSyI7e94L2x6wRgWh4GdbGgDR74wcoK4vIXZnzsEdsdcCkKhEkIunPoTIXJpGG9ZzVvchwkWahY1iYmM6DjET5qFnCP548Zbom2maXiO4ZUiIQI_HPCDS6Qo6R1OUhWi9L9_-QH/s640/amy-adams_8c375dca_cr.jpg)
Το No από την Χιλή, υποψήφιο για όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας. Αν υπάρχει μια ταινία ικανή να κοντράρει στα ίσα το Αμούρ του Χάνεκε σε αυτή την κατηγορία, αυτή δεν είναι άλλη από την ταινία του Πάμπλο Λορέν. Νούμερο τρία στη λίστα μου με τις καλύτερες ταινίες του 2012 και μακράν η καλύτερη ταινία που είδα στο τελευταίο φεστιβάλ κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ (ΑΣΧΕΤΟ)
Κρίστοφερ Νόλαν + Ταξίδι στον Χρόνο + Εναλλακτικές πραγματικότητες = ΚΟΛΑΣΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου