Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Χρυσές Σφαίρες 2015: Οι Προβλέψεις μου

Φαινομενικά φαβορί για όλα τα σημαντικά κινηματογραφικά βραβεία που θα αρχίσουν να δίνονται από εδώ και πέρα είναι το Boyhood. Προσωπικά, το έχω ξαναπεί, δεν μπορώ να κατανοήσω τον ντόρο γύρω από την συγκεκριμένη ταινία. Την στιγμή που ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ θα αναβαίνει στο βάθρο να παραλαμβάνει το Όσκαρ του, εγώ θα φαντασιώνομαι ότι το παίρνει για κάποια από τις ταινίες της Before τριλογίας, ή για το Dazed and Confused, ή για το Waking Life, ή ακόμα και για το School of Rock

Προς το παρόν, την Κυριακή έχουμε την 72η απονομή των Χρυσών Σφαιρών, οπού από εκεί ουσιαστικά ξεκινάει και επίσημα η πιο αδιάφορη προοσκαρική περίοδος των τελευταίων ετών. Εδώ μπορείς να δεις αναλυτικά τις προβλέψεις μου για το κινηματογραφικό κομμάτι της τελετής και εδώ για το τηλεοπτικό. Όπως πάντα στην πρώτη θέση βρίσκεται ο υποψήφιος που θεωρώ πως θα κερδίσει, ενώ ακολουθούν οι υπόλοιποι υποψήφιοι με βάση τις περισσότερες ελπίδες για την έκπληξη.

5 σχόλια :

  1. transparent , orange is the new black, shameless και καποια αλλα παρ' οτι περισσοτερο δραματευουν τις τοποθετουν στις κωμωδιες, αυτο εγω δεν το' χω καταλαβει ποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή ο ανταγωνισμός είναι μεγαλύτερος στις δραματικές σειρές, όποια σειρά έχει έστω και ελάχιστα στοιχεία κωμωδίας, δηλώνεται σαν κωμωδία, από το αντίστοιχο δίκτυο που προβάλλεται, για να έχει περισσότερες πιθανότητες να κερδίσει κάποιο βραβείο.

      Διαγραφή
    2. Το Orange is the New Black είχε δηλωθεί σαν δράμα πέρσι στις Χρυσές Σφαίρες και δεν είχε ούτε μια υποψηφιότητα. Φέτος δηλώθηκε σαν κωμωδία και έχει τρεις, με πολύ καλές πιθανότητες να τις κερδίσει όλες.

      Διαγραφή
  2. που κρυβεσαι εσυ, ανησυχησα. βγηκαν οι υποψηφιοτητες για τα οσκαρ, ειμαι περιεργος, να σχολιασουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή