Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Οι 10 Αγαπημένες Ελληνικές Ταινίες Αυτής της Δεκαετίας

9 σχόλια :

  1. Αυτές είναι οι δέκα καλύτερες Ελληνικές ταινίες που έχω δει από την δεκαετία που διανύουμε (2010 - 2014), χωρίς κανένα περαιτέρω σχολιασμό. Με μια απλή αναζήτηση μπορείς να βρεις τις κριτικές μου για όλες εκτός από τις ταινίες στις θέσεις 10, 7 και 4, ενώ να σημειώσω ότι ο Κυνόδοντας απουσιάζει γιατί έκανε την πρεμιέρα του το 2009 στο φεστιβάλ των Κανών και άρα λογίζεται ως ταινία εκείνης της χρονιάς, άσχετα εάν το 99% των ανθρώπων που τον είδαν, τον είδαν από το 2010 και έπειτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν θα μπορουσες να μου εξηγησεις περιληπτικα τις αλπεις θα το εκτιμουσα, απλα δεν ειδα απολυτως τιποτα σε αυτη τη ταινια, μιαμιση ωρα χαμενη ,και τη θυμαμαι ολοκληρη.
    το μικρο ψαρι φανταζομαι δε θα το εχεις δει, συμφωνω για 10, 8, 7, 6, 4.
    δεν εχω δει ακομα 9, 5, 2. το 1 καλο, πιο βατο απο αυτο του λανθιμου αλλα οχι και 1.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα απ' όλα αυτό που με ενθουσιάζει στο σινεμά του Λάνθιμου (Κυνόδοντας και Άλπεις κυρίως), είναι ότι μια σκηνή μπορεί να είναι απολύτως δραματική ή και εντελώς αστεία ανάλογα με το πως το βλέπεις. Θυμάμαι στο σινεμά που είδα τις Άλπεις μια κυρία με αγριοκοίταζε όποτε γελούσα γιατί προφανώς η ίδια δεν έβρισκε τίποτα αστείο σε αυτό που έβλεπε.

      Οι Άλπεις μου αρέσανε πάρα πολύ πέρα από το αισθητικό κομμάτι (πολύ μπροστά για Ελληνική ταινία) και για την υπόθεση. Όλοι μας παίζουμε καθημερινά τους ρόλους που οι άλλοι θέλουν να παίξουμε (του φίλου, του εραστή, του παιδιού) και στο τέλος καταλήγουμε να χάσουμε την δική μας ταυτότητα.

      Διαγραφή
    2. By the way, μόλις είδα τον Εχθρό μου του Τσεμπερόπουλου. Άνετα θα μπορούσε να είναι σε αυτή την δεκάδα.

      Διαγραφή
  3. μολις ειδα το tungsten. ενδιαφερον φανηκε, ρεαλιστικο, το τελος θα μπορουσε να ηταν διαφορετικο, δε ξερω αν το χεις δει, προς το παρον στη δικια μου δεκαδα θα το εβαζα καπου στο 10 ή 9, θα εβαζα σιγουρα και τη στρελλα στη δεκαδα, παρα πολυ καλη, αλλα αυτη ειναι του 2009, δε πιανεται εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν το έχω δει, το έχω στα υπόψιν. Η Στρέλλα είναι ταινιάρα, δεν την έχω εδώ γιατί είναι του 2009, όπως σωστά αναφέρεις.

      Διαγραφή
  4. ειδα το jace, πριν κατι μερες, ανετα μεσα στη δεκαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι το βρήκα φλύαρο, υπερφιλόδοξο (για Ελληνική ταινία) και σεναριακά χαοτικό.

      Διαγραφή